Sava kod Šapca

Reka Sava na kojoj sam proveo najlepše trenutke svog života , razumljivo je i veoma često mesto mog fotografisanja.Reka Sava je neiscrpan prostor za nove snimke i zato na njoj snimam tokom sva četiri godišnja doba i danju i noču.Šapčani me često pitaju ,,šta stalno snimaš isto,, a li NIJE ISTO.Zapravo oni nevide ono što ja vidim i beležim sa svojim aparatom ili kamerom.Prostor na obalama reke stalno se menja, ja to vidim uporedjujući snimke od pre 10.20 ili 30 godina.Najveći izazov su mi snimanja noču iz čamca ali i najteža.Za takve prilike angažujem nekog ribara, izvezemo se na vodu noču pre svitsnja i uzvodno od starog mosta usidreni i smrznuti u čamcu čekemo svitanje. Tada nastaje vozikanje po reci, treba stići na pravo mesto u pravo vreme a sunce se brzo podiže.Voda zanosi čamac a neko ko nas gleda sa obale , pita se šta mi to radimo. Posebno zadovoljstvo su snimci uradjeni iz čamca , kada je na vodi izmaglica.Za mene je veće zadovoljstvo snimati u magli i noći , nego po danu.Pratite naredne BLOGOVE i videćete slike sa Save u vreme kada ste spavali ili sedeli u Vašim toplim stanovima.BLOGER Dragutin Dragan Petrović.

.

.
.
Жао нам је, страница коју сте тражили на блогу не постоји.
Жао нам је, страница коју сте тражили на блогу не постоји.